fredag 15. februar 2013

Har ikke lagt ned bloggen helt!!

Jo da jeg lever, trener masse, skriver slutten av bok 2 og har vært på jobb denne uken.
Har ikke lagt ned bloggen.
Men den siste uken har så mange jeg kjenner dødd av kreft, så jeg er litt satt ut.
Jeg blir minnet om den forferdelige sykdommen jeg var så uheldig å få inn i min kropp.

Veldig stort inntrykk gjorde det at Kåre Valebrokk døde. Uvirkelig at den vitale, kunnskapsrike og karismatiske Kåre ikke finnes mer.  Han var min sjef i 6 år i Dagens Næringsliv, ansatte meg,  og prøvde å holde meg tilbake da jeg ville slutte for å gå til NRK.

 Vi møttes i sommer på Radiumhospitalet. Det var et veldig sterkt møte. Noe jeg aldri kommer til å glemme. Jeg har lyst til å vie en bloggpost til Kåre, men tenker at det blir som å hoppe etter Wirkola. Det er skrevet så utrolig mye vakkert om ham den siste uken. Så jeg vet ikke om jeg tør.
Nå i morgen, eller i dag, fredag reiser vi til Italia på skiferie. Første gang i alpene siden kreften. Det er mye for første gang for tiden.
Jeg er veldig lei for at jeg ikke får gått i begravelsen hans. Den er tirsdag i neste uke. Jeg må prioritere å være sammen med barna mine på skifere, kan ikke reise hjem for å få den med meg, dessverre.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar