mandag 10. oktober 2011

Bare På direkten

h



Det kan bli litt mye Anne Cecilie og På Direkten nå for mine omgivelser. Forstår det. Men det nærmeste døgnet går jeg inn i en form for unntakstilstand.
Lanseringsfest i Store Studio, bokbad, boksignering og intervjuer.

En venn sendte meg dette bildet i dag.



Fra Ark i Sandvika.
Anne Cecilie alt sammen i et vindu.
Spennende for meg.
Skummelt for meg.
Men fremfor alt gøy.
Drømmen er realisert.
Dermed basta!
Yr av forventning drar jeg hjem fra jobben, henter barn og handler middag, før jeg går på tur med bikkja og legger lapper i naboenes postkasser om bokbadet i Sandvika senere denne uken.
Så drar jeg på shopping.
Jeg er på jakt etter røde sko. Jo mer knall dess bedre, til festen i Store Studio. Mannen min rynker på nesen. Han liker meg best i flagrende sommerkjoler og flate sko. Han synes det er doris med høye hæler.
Akkurat nå hører jeg ikke på ham. I morgen skal jeg ha røde, høye lakksko som matcher den sorte og røde silkekjolen.
Det er "once in a life time". Akkurat i morgen har jeg lov til både å synes og ruve litt. Har jeg ikke? Være litt "glam" for en kveld, likssom.
Etterpå blir det hardt arbeid igjen.
Og snart har jeg fått tilbake bakkekontakten min.

2 kommentarer:

  1. Jeg syns du skal tillate deg selv å la bakkekontakten seile sin egen sjø det nærmeste døgnet. Lykke til med lanseringsfesten! Knallfine sko forresten!

    Har en plan om å ta med boka di når jeg og gubben reiser på egotrip til Gran Canaria nå på lørdag. Gleder meg! Veldig glad for at jeg kom over bloggen din. :-)

    SvarSlett
  2. Så hyggelig da! Håper du liker den. det er en krim med en god del romantikk og erotikk også, så det passer kanskje på en slik tur... dessuten er boken en murstein. God ferie og kos deg i solen!!

    SvarSlett